Udział firmy w Targach branżowych
Zleceniodawcą był właściciel sklepu internetowego.
Sklep działał już od jakiegoś czasu w internecie, jednak przedsiębiorcy zależało także na bezpośrednim kontakcie z klientami.
Zadania:
Przegląd wydarzeń i zaproponowanie odpowiedniego miejsca. Duża branża, spora konkurencja, trudny wybór. Udało się jednak wybrać konkretną imprezę.
Załatwienie wszystkich formalności z organizatorem.
Współpraca z agencją interaktywną, w kwestii przygotowania i dobrania odpowiednich materiałów, promujących sklep.
Przygotowanie odpowiednich treści i reklamy na profile społecznościowe oraz stronę sklepu.
Koordynowanie i współpraca z firmą wykonującą dekoracje, aranżację stoiska firmy.
Skompletowanie i odesłanie do klienta gotowych pakietów reklamowych.
I etap, który lubię najbardziej, dopięcie wszystkiego na miejscu wydarzenia.
A po udanym dniu, umieszczenie relacji z targów w mediach społecznościowych oraz na stronie firmy 😊
