Udział firmy w Targach branżowych

Zleceniodawcą był właściciel sklepu internetowego.
Sklep działał już od jakiegoś czasu w internecie, jednak przedsiębiorcy zależało także na bezpośrednim kontakcie z klientami.

Zadania:

Przegląd wydarzeń i zaproponowanie odpowiedniego miejsca. Duża branża, spora konkurencja, trudny wybór. Udało się jednak wybrać konkretną imprezę.

Załatwienie wszystkich formalności z organizatorem.

Współpraca z agencją interaktywną, w kwestii przygotowania i dobrania odpowiednich materiałów, promujących sklep.

Przygotowanie odpowiednich treści i reklamy na profile społecznościowe oraz stronę sklepu.

Koordynowanie i współpraca z firmą wykonującą dekoracje, aranżację stoiska firmy.

Skompletowanie i odesłanie do klienta gotowych pakietów reklamowych.

I etap, który lubię najbardziej, dopięcie wszystkiego na miejscu wydarzenia.

A po udanym dniu, umieszczenie relacji z targów w mediach społecznościowych oraz na stronie firmy 😊

Udział firmy w Targach branżowych